Szállítási feltételek
Házhoz szállítási információk
Webáruházunk megrendeléseit a GLS futárszolgálat segítségével kézbesítjük. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 08:00-20:00 óra között. Olyan szállítási címet érdemes megadni, ahol a futárt a megadott időszakban fogadni tudják, és át tudják venni a csomagot, valamint kifizetni az árát és a szállítási díjat. Amikor a csomagokat átadjuk a GLS futárnak, akkor Önök kapnak emailben egy értesítést. Onnantól kezdve a GLS központjában tudnak érdeklődni a csomagról a 06-29-88-67-00, +36-20-890-0660 telefonszámon.
Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.
Szállítási határidő
Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 1 - 2 munkanap.
Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron 4-5 munkanap. Minden ilyen esetben előzetesen tájékoztatjuk a kedves vásárlót a csúszásról.
Szállítás díjszabása.
Termékeink kiszállításáért szállítási díjat számolunk fel, amely a rendelési értékhez adódik hozzá. A szállítási díj függ a termék súlyától, méretétől, az utánvét nagyságától.
Az alábbi táblázat segít a szállítási díj számításában.
| 0 - 2 kg |
2100 Ft
|
| 2 - 5 kg |
2300 Ft |
| 5 - 10 kg |
2900 Ft |
| 10 - 20 kg |
4200 Ft |
| 20 - 30 kg |
4900 Ft |
| 30 - 40 kg |
8000 Ft |
|
|
A fenti szállítási díjak a szabályos, dobozba csomagolható alkatrészekre vonatkoznak. A nagyobb karosszéria elemeket, mint pl. lökhárító, motorháztető, sárvédő, nem viszi el a GLS. Ezeknek a szállítását egy másik futárcégre bíztuk, akik légköbméter képlet segítségével kalkulálják az árat. Ez minden alkatrész esetén más. Ha Ön ilyen nagy kiterjedésű karosszériaelemet vásárol, amelynek szállítási költsége eltér a webshopunk által kalkulálttól, akkor természetesen felhívjuk és egyeztetünk a költségekről.