Szállítási feltételek


Házhoz szállítási információk

Webáruházunk megrendeléseit a GLS futárszolgálat segítségével kézbesítjük. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 08:00-20:00 óra között. Olyan szállítási címet érdemes megadni, ahol a futárt a megadott időszakban fogadni tudják, és át tudják venni a csomagot, valamint kifizetni az árát és a szállítási díjat. Amikor a csomagokat átadjuk a GLS futárnak, akkor Önök kapnak emailben egy értesítést. Onnantól kezdve a GLS központjában tudnak érdeklődni a csomagról a 06-29-88-67-00, +36-20-890-0660 telefonszámon.

Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.


Szállítási határidő

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 1 - 2 munkanap.
Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron 4-5 munkanap. Minden ilyen esetben előzetesen tájékoztatjuk a kedves vásárlót a csúszásról.

Szállítás díjszabása.

Termékeink kiszállításáért szállítási díjat számolunk fel, amely a rendelési értékhez adódik hozzá.  A szállítási díj függ a termék súlyától, méretétől, az utánvét nagyságától.
Az alábbi táblázat segít a szállítási díj számításában. 
   

0   -     2 kg  2100 Ft
2   -     5 kg  2300 Ft
5   -    10 kg 2900 Ft
10   -   20 kg 4200 Ft
20 -   30 kg  4900 Ft
30 -   40 kg  8000 Ft


A fenti szállítási díjak a szabályos, dobozba csomagolható alkatrészekre vonatkoznak. A nagyobb karosszéria elemeket, mint pl. lökhárító, motorháztető, sárvédő, nem viszi el a GLS. Ezeknek a szállítását egy másik futárcégre bíztuk, akik légköbméter képlet segítségével kalkulálják az árat. Ez minden alkatrész esetén más.  Ha Ön ilyen nagy kiterjedésű karosszériaelemet vásárol, amelynek szállítási költsége eltér a webshopunk által kalkulálttól, akkor természetesen felhívjuk és egyeztetünk a költségekről.